FAQ
Az imént hoztam létre a Látogatói jegyet, de mégsem látom a partnerrekordnál a dossziét. Mi lehet ennek az oka?
Ha megfelelő paraméterekkel hozzuk létre a Látogatói jegyet, akkor lesz egy dossziékódja. A dossziékód pedig évenként kezdődő, folyamatos sorszámozással ellátott rekord, ezért abban az esetben, ha kitörölnénkk, az adott sorszám a tárgyévben hiányozna.
Ha véletlenül több Látogatói jegy lett létrehozva ugyanannak a kutatónak ugyanabban az évben, akkor az egyiket felhasználjuk később egy másik kutatónál (átírjuk a nevet, átkötjük a dossziét másik partnerhez), és így nem veszítünk el egy darab kódot sem.
Az esetről kérjük az ENYF-et e-mailben értesíteni: scope@mnl.gov.hu, az e-mailben a partnerrekord azonosítószáma és / vagy a két látogatójegy azonosítószámai szerepeljenek. Tehát soha egyetlen egy Látogatói jegyet sem törlünk a nyilvántartásból. Itt Látogatói jegyen azt értjük, ami Kölcsönzés/kutatói kérés típusú, Látogatói jegy altípusú, és van adott évi dossziékódja.