Ügyiratkezelési kihívások a változó jogi környezetben | Webinárium

2025.11.06.
A Magyar Nemzeti Levéltár Köziratvédelmi hatósági és Iratkezelés-felügyeleti Osztálya Ügyiratkezelési kihívások a változó jogi környezetben címmel webináriumot tart az alábbi részletekkel!

TÁJÉKOZTATÓ
 

A webinárium időpontja: 2025. november 24., hétfő 8:45-16:35 óra.

A webinárium témakörei és időbeosztása:

 

Időpont

Óraszám

     Téma

  Előadó

 8:45-9:30

1.

Az iratkezelés jogi szabályozása és a DÁP törvénnyel életbe lépő változások

Závoczki Adrienn

9:30-10:15

2.

Az iratfelügyeleti ellenőrzések végrehajtása és az ellenőrzések tapasztalatai

Mészáros Péter

        Kávészünet 10 perc

10:25-11:10

3.

A Poszeidon bevezetése és adatmigrálás. Tapasztalatok, jógyakorlatok

Erdőköziné Berényi Edit

 

11:10-11:55

4.

A fenntarthatóság állományvédelmi aspektusai az irattárban

Baumann-Farkas Barbara

         Ebédszünet: 35 perc

12:30-14:00

5. - 6.

Elektronikus és papíralapú iratok irattári rendje, rendezése

Mayerné László Eszter

        Kávészünet 10 perc

14:10-15:40

7. - 8.

Selejtezés, levéltárba adás

Mayerné László Eszter

        Kávészünet 10 perc

15:50-16:35

9.

Konzultáció, kérdések és válaszok

Mayerné László Eszter, Závoczki Adrienn

 

A webinárium előadói:

- Baumann-Farkas Barbara - Magyar Nemzeti Levéltár Szakmai Koordinációs Igazgatóság Minőség-irányítási és Fenntarthatósági Osztály, fenntarthatósági referens;

- Erdőköziné Berényi Edit - ProM Zrt., iratkezelési csoportvezető;

- Mayerné László Eszter - Magyar Nemzeti Levéltár Szakmai Koordinációs Igazgatóság Köziratvédelmi hatósági és Iratkezelés-felügyeleti Osztály, főlevéltáros;

- Mészáros Péter - Belügyminisztérium Iratkezelési és Iratfelügyeleti Főosztály, főosztályvezető;

- Závoczki Adrienn - Magyar Nemzeti Levéltár Szakmai Koordinációs Igazgatóság Köziratvédelmi hatósági és Iratkezelés-felügyeleti Osztály, osztályvezető, főlevéltáros.

 

A webinárium célcsoportja: elsősorban közigazgatási, köznevelési és közfeladatot ellátó szervek (állami, önkormányzati, egyházi, jogszolgáltatási szervezetek, intézmények, valamint állami vagy önkormányzati tulajdonban lévő gazdasági társaságok) vezetői vagy ügyintézési feladatokat ellátó munkavállalói.

 

A webinárium díja: nettó 42.000 Ft + 27% áfa, bruttó: 53.340 Ft. A kiállításra kerülő számla átutalással fizetendő a kézhezvételétől 8 napon belül.

A webinárium helyszíne: Zoom online tanterem, (az MNL által biztosítva).

A részvétel feltétele: a résztvevő rendelkezzen számítógéppel, valamint a megfelelő sávszélességű internetkapcsolattal.

A jelentkezési határideje: 2025. november 18.

 

Jelentkezni a honlapról itt lentebb letölthető Jelentkezési lappal és költségnyilatkozattal lehet. A kitöltött és aláírt Jelentkezési lapot és költségnyilatkozatot az oktatas@mnl.gov.hu e-mail címre kérjük eljuttatni.

A programmal kapcsolatosan érdeklődni a fenti e-mail cím mellett a 06-1/437-0674 vagy a 06-30-290-2404 telefonos elérhetőségeken lehet.

 

2025. november 3.

MINDEN ÉRDEKLŐDŐT SZERETETTEL VÁRUNK!

 

Magyar Nemzeti Levéltár
Szakmai Koordinációs Igazgatóság
Módszertani, képzési és levéltár-pedagógiai Osztály
a Köziratvédelmi-hatósági és Iratkezelés-felügyeleti Osztállyal együttműködve

Csatolt állományok: 

Utolsó frissítés:

2025.11.06.

Új hozzászólás

A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges